16 Temmuz 2015 Perşembe

MUTLU BAYRAMLAR!!!






Merhaba herkese! Bir güzel ayın daha sonuna geldik iyi mi? Bir sonraki ramazanı sağlıkla karşılamak dileğiyle.. 
Bu yazıyı okuyan herkese, çocukluğundaki bayramların ağız tadını, huzur, mutluluk, sağlık, sıhhat, güzel haberler ve ferahlamış kalpler getiren bir bayram diliyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nice bayramları en sevdiklerinizle görmeniz dileğiyle inşallah :) 

Bayram deyince aklıma Barış MANÇO gelir hep. Ama hayır Bugün Bayram değil de Arkadaşım Eşek :D Hep beraber dinleyip en sevdiğimiz çocukluk bayramlarımıza dönelim mi? 



Keyifle ve huzurla kalın hepinize kocaman sevgiler! :)

16 yorum:

  1. Yarın sabah da her bayramda olduğu gibi Bugün Bayram şarkısı çalınacak..:) İyi bayramlar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olacak :D Size de iyi bayramlar diliyorum :)

      Sil
  2. İyi bayramlar canım :) Küçükken Barış Manço'nun programına katılmayı çok isterdim.Birde Berna Laçin'in sunduğu Çocuktan al haberi vardı.İkisine de katılamadım tabi..bizimkilerde nerde o göz alıpta oraya götürcekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim keşke mümkün olabilseymiş ama olsun hepimizin anılarında çok güzel yerleri var her ne kadar dahil olamasak da :) Şeker gibi bayramlar olsun! :D

      Sil
  3. Barış Manço'nun programlarını izlediğimiz günler daha dün gibi, zaman ne çabuk akıp gidiyor. Koca Ramazan ayı bitti de bayramın ilk günü bile geçti gitti...
    İyi bayramlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden öyle.. Çocukluk sanki izlenmiş eski bir program gibi şimdi.. Ne çabuk geçti nasıl bu yaşa geldim hiç anlamadım...

      Çok teşekkür ederim benden de çok sevgiler :)

      Sil
  4. Mutlu bayramlar canımm :)

    YanıtlaSil
  5. Ben yeni gördüm yazınızı ama :( Geçmiş bayramınız mübarek olsun :) Barış Manço'yu unutmak mümkün mü ? Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içimde hala süren bir bayram mevcut ona eşlik etmiş olursunuz üstelik de henüz başladı :)

      Barış Abi nur içinde yatsın unutmak ne mümkün? :)

      Sil
  6. Ne tuhaftır ki, dinledikçe gözlerim dola benim bu şarkıyı dinlerken....
    Mutlu, huzurlu, sağlıklı, sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice güzel bayramların olsun Dilekçim, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ağlamaklı olurum neden bilmem. Çok çok çok teşekkürler! Hep beraber nice nice bayramlarımız olsun en mutlusundan :)

      Sil
  7. gecikmeli olarak yazıyorumm... musmutlu bayramaarrr cnmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimize nice mutlu bayramlar! :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)