11 Nisan 2016 Pazartesi

LÖSEMİLİ MİNİKLERE BİR ÇİFT PİJAMA HEDİYE ETMEK İSTER MİSİN?

Ben çok şanslı bir insan olduğumu düşünmüşümdür hep. Karşılaştığım güzel insanlar da bunun bir kanıtı bence :)


Bildiğiniz gibi bir önceki yazımda bahsettiğim üzere , desteğe ihtiyacı olan minikler adına Facebook sayfamda bir etkinlik düzenlemiştim. Çok şeker, pamuk kalpli bir kadın bana ulaştı ismi Alev. "Ben de  lösemili meleklerin gönüllü annesiyim" dedi.. Hadiiii Dilek durur mu? 50 tane soru sordum :)) Kendisinin ve tabi onun gibi 4 annenin daha oluşturduğu bir sayfa var. 





Bu anneler vasıtasıyla seçeceğiniz bir çocuğumuza bir çift pijama yollayabiliyorsunuz. Ben Alev Hanımla görüştüm ve siz de tercih ederseniz hemen buraya tıklayarak Alev Hanımın Facebook profiline gidebilir ve kendisinden bilgi alabilirsiniz :) Sayfaya da yazabilirsiniz elbette ama direk Alev Hanımla yazışmanız daha hızlı olabileceği için onun hesabına yönlendiriyorum sizi :) Zaten hesabı açık böylelikle sayfayı da görüp inceleme fırsatı bulabilirsiniz :) Sayfanın adını da yazayım "Lösemili Çocuklar İçin El Elele Gönül Gönüle Haydi Hep Birlikte"

Bu sayfa sizden desteğe ihtiyacı olan lösemili meleklerin ihtiyaçlarını rica ediyor. Mesela faaliyet yapılacaksa boncuk, resim defteri, boya vs istiyor. İlanları takip ederseniz belki bir ihtiyaç da siz karşılaşamak istersiniz :)

Facebook hesabınız yoksa maille de ulaşabilirsiniz : Alevyavuzz@gmail.com

Böyle bir şeye dahil olmama fırsat veren Alev Hanım ve diğer anneler kocaman teşekkürler!

Yorumlarınızı bir müddet daha alamayacağım çünkü hem etkinliğin detayları hem de ders derken inanın dönüş, onaylamaya, yanıt vermeye fırsatım kalmıyor :(

En kısa zamanda görüşmek üzere. Hepinizi kocaman özledim! Çokça sevgiler :)

Dilekçe