31 Ağustos 2016 Çarşamba

AĞUSTOS AYI KİTAP ALIŞVERİŞİM VE KİTAP SEVİNCİ'NE BİR TEŞEKKÜR :)


Ağustos ayında 3 tanesi hediye olmak üzere kitaplığıma 30 yeni üye katıldı :) Çok uzatmadan aldığım kitapları sizinle paylaşayım istiyorum. İnternet üzerinden alışveriş yaptığım çeşitli siteler var ancak 6 yıldır düzenli olarak (daha öncesi de var:) alışveriş yaptığım tek iste Kitapyurdu.com fiyatları uygun ve kargo avantajı mevcut olduğu için sıklıkla elim siteye gider :)


Bu ay 20 kitap aldım siteden. Antik Yayınları'ndaki indirimi görünce dayanamadım! Daha önce Antik'ten klasikler okuyup fiyat-çeviri korelasyonundan inanılmaz memnun kaldığım için bu ay hiç çekinmeden istediğim tüm klasikleri attım sepete. Kitaplar şu şekilde,



Vanya Dayı ve Martı/ Çehov


Bostan/Şirazi  : 
Elimde Gülistan da var yalnız kalmasın istedim :)
 



Kurtuluş/ Mehmet Rauf : Henüz Eylül'ü okuyamadım bile ama şiddetle meraktayım hem Kurtuluş'u hem Eylül'ü.



İstasyondaki Görevli / Puşkin


Gençliğim/ Tolstoy 

Coriolanus/ Shakespeare

Amcanın Rüyası/ Dostoyevski

Minka Abla/ Panait Istrati

Kibarlık Budalası- Sevda Doktoru/ Moliere

Aşk-ı Vatan/ Zafer Hanım

Pakize/ Süleyman Tevfik

Babürname'den Seçmeler : Bu kitap kısa bir özet niteliğinde olduğu için tercih ettim. Babürname'yi ama okurum ama okuyamam o nedenle de bu kitabı okumayı istedim.

Kumarbaz/ Dostoyevski: Bu kitap Maviçatı Yayınları'ndan. Hiç fikrim yok nasıl olduğuna dair. Henüz tanıştık bakalım. Okuyunca çeviriye dair yazacağım :) 


Şimdi ismini okuyacağınız kitaplar minicikler ve başlıktaki kavramı tanımlıyorlar. Ben sevdim. 1 liralık fiyatlarıyla zaten kötü olsa da kaybınız yok :) 


Metropol/ Volkan Aytar 


Sivil Toplum/ Funda Onbaşı

Melodram/ Savaş Arslan

Gotik/ Kaya Özkaracalar



Hayat Bir Ziyaretçinin Yeryüzü Rehberi/ Ian Harrison: Bu alışverişimin en ilginç kitabıydı bu :)) İçinde fotoğraflarla destekli etiketler var hayata dair. Komik yer yer çok da gerekli olmayan ama ilginç ve eğlendirici de olabilen bilgiler mevcut. Bir tane de hediye alacağım bundan :) 
Bir kitabım daha vardı siteden aldığım ancak bulamıyorum :(




A101 harca harca bitmez! Annemle gofret ve krem şanti almaya girmiştik :)))))))))))) Annemle biraraya gelince değişik bir ekip oluyoruz :)) Bu kitapları görünce neredeyse 2 kitap fiyatına 5 kitap alabilecekken almasam olmazdı! :) 3.95 liraydı kitapların tanesi. 


Deşifre/ Mai Jia

Mai ve Siyah/ Halid Ziya Uşaklıgil : Görselde yok çünkü okudum o nedenle de farklı bir yerde duruyor. Şimdi farkettim , açıklayayım istedim :) 

Micheal Katz Krefeld/ Nefes

Linda Howard/ Gözyaşlarımı Sildiğim Gün: Bu kitabın konusu çok etkiledi beni. Oğlu organ mafyası tarafından kaçırılan bir anne anlatılıyormuş. Okumayı öne çekmeyi düşündüğüm bir kitap oldu bu konu nedeniyle.. 

Tess Gerritsen/ Gece Yarısından Sonra: Henüz Tess okuyamadım. Ama bunu görünce rafta da bırakamazdım. Seri olmayan ve bağımsız okunabilecek bir kitap olduğu için bundan başlayacağım Tess'le tanışmaya :) 

D&R alışverişim var sırada. Aslında 2 kitap aldım ama diğeri muhtemelen kitaplıkta o nedenle tek bunu yazayım madem :)

Cebelitarık Aşıkları/ Dominique Baudis: Can Yayınları'nın 5 lira kampanyasından aldım. Eve gelip baktığımda itabın yorumları da oldukça güzel çıktı. Tarihi roman aşığı olarak meraktayım bu kitabı. Can Yayınları'nın kötü bir kitap basmadığını da düşünürsek çabucak okuyasım var :)



Veeeeeeee geçiyorum benim için büyük sürpriz olan kitaplara!!

Sevgili arkadaşım Merve'nin hediyesi Tolga Aydoğan'ın Son İstasyon isimli kitabı. Kurtuluş Savaşı'na dair bir öykü olan Son İstasyon kitaba adını vermiş. Seveceğimi düşünüyorum. Çok teşekkür ederim Merve! :) 

Veeeeeeeeeeeeeeeeee dünya tatlısı Kitap Sevinci'nin beni hem şaşırtan hem de inanılmaz mutlu eden hediyeleri var sırada. Biraz keyifsizdim kendime dair ağır bir dönem yaşıyordum ve dünya tatlısı Kitap Sevinci o dönem derdimi dinledi. .Yetmemiş ki bir gün annem "Dilek sana kargo geldi bir bak" dediğinde üzerinde ismini gördüğüm harika bir paket yapmış bana.. Ayraçlar mı dersiniz kitaplar mı? Yoksa iki fıstığın (çocukları) ve kendisinin bana yazdıkları mektuplar mı dersiniz? Hangisine sevineyim bilemedim.. Annem geçen sefer yolladığı ayraçları çok sevdi diye ona bile ayraç yapıp bir de fiyonklar kondurmuş.. Bir anda nasıl mutlu olduğumu tarif etmek zor. Diliyorum ki yaşadığım süre boyunca hayatımda yer alırsın Kitap Sevinci.. Çok ama çok teşekkür ederim! 

Alper Canıgüz'ü henüz okuyamamıştım Gizli Ajans'la derhal başlayacağım Canıgüz okumaya :) Sezgin Kaymaz da henüz tanışmadığım kalemlerden Bugün Bize Kim Geldi de onunla tanışmamıza vesile olacak kitaplardan. :) 


Not: Bir müddet yorumlarım kapalı. Dilerseniz "geldim, buradaydım" demek için +1 bırakabilirsiniz. Bazı +1ler ne yazık ki görünmüyor ancak görünenlere geç de olsa dönüyorum.  Yoo ne gerek var da diyebilirsiniz tabi :)) Okuduğunuz için çok teşekkürler!

2 Yazı öncesinde bana buruk ama hayat boyu unutamayacağım güzellikte bir mail geldi. Bu nedenle iletişim adresimi buraya bırakıyorum. Bana yazabilirsini. Yazılarımın istediğim yerlere ulaşmasını görmek beni çok sevindirir :)

dilekce54@outlook.com