6 Ocak 2017 Cuma

YAŞI BÜYÜK OLDUĞU İÇİN BERAT'A DESTEKÇİ BULAMIYORUM :(

DESTEKÇİ BULUNDU ARKADAŞLAR İLGİLENEN HERKESE TEŞEKKÜRLER :)

Arkadaşlar merhaba,

Bir çoğunuzun bildiği üzere bir sosyal dayanışma sayfam var. Bana bir yardım talebi geldi. "Anneleri henüz ölen ve babaları da işsiz olan 5 kardeş var. Bu kardeşlerin kışlık ihtiyaçları var. Destek olur musunuz?" Dendi. Sayfaya ilan girdim tüm çocuklar destekçi buldu ancak Berat'a bir türlü destekçi bulamadık. Öncelik yaşı küçük olan kardeşlere gidince Berat dünden beri listede bekliyor. 1 çift bot ve 1 de pantolon ihtiyacı var. İlanın linkini buraya ekliyorum. Sizlerden tek ricam Facebook hesabınız varsa 1 kere paylaşmanız. İlgilenen herkese şimdiden çok teşekkürler. Diğer kardeşlerinin kıyafetleri yola çıktı bile. Diliyorum Berat'a da dayanışmayla bir destekçi bulabiliriz.

İlanın linki için buraya tıklayın lütfen Destek vermek isteyen olursa sayfaya mesaj atabilir ya da dilekce54@outlook.com adresine mesaj atabilir.