1 Şubat 2017 Çarşamba

AH BARIŞ ABİ AŞKOLSUN! :)

Hala inanamıyorum 18 yıl mı olmuş sen gideli? Dün gibi oysa. Her şey zihnimde ayna gibi net. Bir televizyon son dakikasıydı gidişin..


Senden sonra ben mi?









Asla adam olacak çocuklara aşık olmadım Barış Abi.. Nerede zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü varsa onları buldum hep :(

Erkekler "Kezban"a yeni bir misyon yükledi "kıro" kızlara Kezban diyorlardı.. Ben de uydum onlara. Bazen Kezban dedim sinir olduğum bazı hem cinslerime :( Senin şarkında ardı sıra gidip kollarını sarı sarı bileziklerle donatacağın aşkının adını da ağızlara böyle sakız ettik...

Can dostum Çomar da senin ardından bizi bırakıp gitti. Emekli Salih Öğretmen hala yasını tutuyor senin.

Tıpkı o satıcının sana yaptığı gibi zamansızca bölündü benim de sevda girişimlerim...  Domates, biber, patlıcan...  Ben hala biber yemiyorum Barış Abi ve annem hala ısrarcı..

Senden sonra hiç nane limon  içmedim Barış Abi. İlaç piyasası ne derse onu içtim en basit soğuk algınlığında. Oysa bir nane bir limon yeterdi sanki alıştırsaydım bünyeyi.

Bir bayram en güzel elbiselerimi giyip köye gittim Barış Abi. Evet Sarıkız minik buzağıyı sütten kesmiş. Minik buzağı da zaten bildiğin genç irisi olmuş artık.

Artık Halil İbrahim sofraları kurmuyoruz Barış Abi. Mümkün oldukça yalnız mümkün oldukça çabucak bitiriyoruz öğünlerimizi... Meşguliyet diye bir şey uydurmuşuz ziyadesiyle vakit almakta...

Arkadaşlarımın bazıları  eşeklikte o kadar  ısrarcıydı ki Barış Abi... Ne yapayım uzun kulakları son kez sallamak suretiyle ayırdık yolları.. Olmuyordu Barış Abi olmuyordu...

Hala yazıyorum Barış Abi. Yazıyorum tahtaya ama ne boş doluyor ne dolu alıyor.. Benim kafam ne zaman böyle karıştı?

Bazı yaralarım var. Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutamıyorum Barış Abi... Unutmuş gibi yapıyorum. Anlıyorsun değil mi?

Aşk meşk olayına gelince ben hala sabırsız Bal Böceği.  Şahıs değişti de çığırdığım türkü hala aynı "yolla yarim tez yolla. Oyalı da mendile sar yolla"... Meşgulüm diyor ama dinleyen kim? "Hayır diyorum yüz bin kere hayır. İnanmıyorum sana..." Dogmatik insanmışım öyle dediler Barış Abi. Hiç değilim halbuki ama...

Özetle Ali yazdı Veli bozdu Barış Abi. Değişen pek de bir şey olmadı hala gör diyorum şeytanın gör dediğini ama...  Gamzedeyim deva bekliyorum yani...

Biliyorum ölüm allahın emri de şu ayrılık olmasaydı... O zaman ah Barış Abi AŞKOLSUN! Çünkü aşk ölümsüz...

Seni çok çok özledik ve hiç ama hiç unutmuyoruz Barış Abi. Ispanağımızı yedik, dişlerimizi fırçaladık ve adam olmaya çabalıyoruz Barış Abi...

Şarkılarla geçtin. İyi ki geçtin aramızdan!






Hiç yorum yok: